nnnn

1 Kasım 2012 Perşembe

Oldu, Bitti, Aradan 3 Ay Bile Gecti...

Evet biliyorum dügünün üstünden çok zaman geçti.. Evet bu haber eskidi, onu da biliyorum... Ama halk fotolara, videolara hala aç, bi unutturamadım kardes size : P Aradan bu kadar vakit gecti, hala "hani videolar", "hani fotolar" sesleri yükselip duruyor : ) Saka bir yana gercekten 11 GB fotograf artı bunun yarısı kadar uzunlukta videolar kucagıma düsünce ne yapacagımı bilememis olmam normal degil mi? Biraz tembel olabilirim, kabul ederim, ama kolay olmadı..

Çok tembellik ettim, çok üşendim ama sonunda yayınlıyorum gencler, hazır mısınız : D

Önceee videoyla mı başlasaam, yoksaaa fotolarla mııı ?...

Hadi videoyla baslayayım.. Tabii ki de asagıdaki videonun sadece cok kısa bir kısmı, ki zaten hepsini biz bile izlemedik, hızlandırarak gectik, itiraf ediyorum..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder