nnnn

10 Haziran 2012 Pazar

Madonna Konseri'nin Ardından

Evet biliyorum, burada dügünümüzle ilgili konularda yazacaktım ama Madonna konserine gidip de bahsetmemek olmazdı diye düsünüyorum =)
MUH - TE - SEM
Konser sırasında gercekten ara ara "bu kadın insan olamaz heralde, degisik bir varlık" diye düsündüm =) Tüm konser boyunca hipnotize olmus biçimde izledik, kadın zaten harika, ama sahnedeki diger her sey de harikaydı, danscılar, dekorlar, ekrana yansıtılan efektler, ısık, ses her sey, her sey... Özellikle eklemlerini hice sayarcasına dans eden adamlar cok cok acayipti...
Konsere giderken yapılan 'Profesyonel fotograf makineleri konser alanına alınmayacaktır!' duyurularına uyup yanımıza fotograf makinemizi almadıgımız icin cok üzüldük, cok cok üzüldük =( cılgın fotograflar cekebilecek yakınlıkta sayılabilirdik..
Kalabalıga kalmamak, kendi sınıfımızın en önlerinden izleyebilmek adına saat 5'te TT Arena'daydık. Biraz erken biliyorum ama degdi, sahneye olabilecegimiz en yakın yerden izledik konseri.. Azmin zaferi =)
Konser 9buçukta baslıycak dediler 10'u ceyrek gece ancak basladı, biz de o arada bayagı bir ünlüleri gözetledik. Berilcim'e duyurulur, orada olmalıydın =P Beren Saat'ten Bade Işcil'e, Yekta Kopan'dan Elif Safak'a, bayagı bir ünlü gördük.. Biraz da magazin =)

Konser baslayana kadar zaten ayakta durmaktan bayagı bir yorulmustuk -bel, boyun ve diz agrıları- ama Madonna'yı görünce tüm yorgunlugumuza degdi..

Dünya gözüyle Madonna'yı da gördük ya, daha da gam yemem =P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder