nnnn

6 Haziran 2012 Çarşamba

Heyecanlı Hazırlıklar - Mekan Süslemeleri

Araya biraz vakit girdi, yazamadım... Önceki yazılarımda anlattıgım müzik secimi ve yemek tadımından sonra istikamet Yalı.. Masa düzenlemelerine karar vermemiz gerekiyor.. Masa ortası cicegi, peceteler, sandalye süslemeleri vs.. Süslemelerin detayına cok da girmek istemiyorum istemiyorum esasında, dügüne gelecek arkadaslara sürpriz olsun istiyorum. Yoksa resimlerini koymak isterdim.. Ama genel olarak renkler romantik; ucuk pembeler, kremler biraz da onlara can katan açık yesiller..

Mekandakilere (Sezen ve Zeynep hn.) bloglarda dolanırken hosuma giden masa düzenlerini, mekan renklendirmelerini, cicek tasarımlarını mail atmıstım.. Abartmıyorum, gercekten hayalimdeki masa cicegini yapmıslar, takdir ettim valla =) Masa cicegi önemli bir sey bence ya, masada karsılıklı oturanların birbirlerini görmelerini zorlastırmayan bir cicek olsun istedik. Onun icin de yüksek olanlardan secmedik, aslında orkideler de cok hos görünüyor ama masaya oturanlara zor anlar yasatabilir gibime geldi =)

Bir de masaların üzerine numaratör konuluyormus, giriste dügüne gelen tüm davetlilere üzerlerinde isimleri ve masa numaraları yazan birer kart veriliyor, her masanın da bir numarası var, böylece herkes masasını rahatca buluyor. Iste o numaratörleri tasarlamamız gerekli.. Güzel ve ortama uygun, cici bir sey olsun istiyorum, kuru kuru bir rakam yazsın istemiyorum. Onu da muhtemelen davetiyelerimize benzeterek yapıcaz. Bu arada davetiyelerimiz hazıır, Ali bugün aldı, yarın ben de görücem sonunda, merak icindeyim.. Davetiyesini internette görüp, gidip bakamadan, eline almadan yaptıran ilk insan mıyım acaba?? Ankara'da yaptırdık, daha önce bahsetmemistim sanırım... Gigno diye bir yer vardı, cok cici tasarımları var. Buradan inceleyebilirsiniz..
Hmmm, bizimki hangisi mi, bir dahaki yazıda yazıyım bari onu da.. Siz de o arada tahmin etmeye calısın : P

Bu arada yarın Madonna konseri var, cok heyecanlı, cok güzel olacak...



1 yorum:

  1. ya hiç fotoğraf olmadan da olmuyor ki bari internetten begendigin 1-2 biseyi koysan :)

    YanıtlaSil