nnnn

26 Haziran 2012 Salı

Minnak Evimiz

Eveeett, sonunda buldukkk, basardıkk, evimizi tuttuuk =) Nasıl rahatladım anlatamam... Dün ne kadar umutsuz yazmıstım, bir günde ne kadar cabuk degisebiliyor her sey.
Dün yazdıgım gibi, bugün öglen arasında kostur kostur gittim eve baktım, annem ve ali'nin annesi de vardı. Annem zaten begenmisti evi, ben de begenince ali'nin annesi de onayı verince tutalım dedik, kaporamızı yatırdık, 1 hafta icinde de kontratı yapıcaz.. Ali'nin de muhtemelen bu hafta Ankara'daki son haftası veya sondan 1 önceki..

Su an evde kalan cocuk, onun adı da Ali'ymis tesadüf, evi cok guzel dosemis, evi begenmemizde onun da etkisi büyük oldu sanırım, tarzdı.. Cocuk Hollanda'ya tasınıyormus bugünlerde, ama esyaları sonradan gidecekmis oraya.. Ev bizim tasınmamız icin Temmuz'un 25'i gibi falan hazır olabilecek anladıgım kadarıyla, dugune kadar eve yerlesmek vaktimiz kısıtlı ama artık halledicez bi sekilde, anneme güvenim sonsuz bu konuda, simdiden hazırlıklara basladı canım..

Bu arada ev Besiktas'ta, daha önce söylemis miydim, bilemedim.. Ali'nin is yerine 5 dakikalık yürüme mesafesinde - Istanbul'da sahip olunabilecek en büyük lüks bence, Ankara'dakinden bile cabuk gidecek isine.. Benim is yerime de tek vasıtayla gidilebiliyor - benim de su an ise gitmek icin teptigim yola ve süreye bakılınca hatırı sayılır bir iyilesme sayılabilir =) Zaten bu evin en büyük artısı ulasım kolaylıgı ve asırı derecede merkezi olusu, her yere yakın.. Nisantası, Taksim, Ortaköy önümüzdeki günlerde yeni mekanlarımız olacak gibi görünüyor =)
Besiktas'taki sokaklar tabii biraz dar, evler bitisik nizam, cok ferah sokaklar degil.. ama o kadarını da kabullendik. Trafik ve park sorunu kacınılmaz, ama bizde de araba olmayacagı icin pek sorun olacagını zannetmiyoruz.

Sonuc olarak artık evimiz de olduguna göre evlenmemiz icin hic bir engel kalmadı =P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder