nnnn

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Geri Sayım - Son 5

Düğün günü yaklaştıkça heyecan katsayısında da hafiften bir artış oluyor haliyle.. Fakat heyecandan daha da büyügü merak sanki bende, Çok Merak Ediyorum her şey nasıl olacak =)
Düğün organizatörlerimiz acayip rahatlatıyorlar bizi, bir sürü şeyi bizim adımıza düşünüp bize yardımcı oluyorlar.. Muhteşem 3'lü düğün çetesi.. O kadar ki, dügün günü yanımızda getirmemiz için bir liste bile yapmıslar.. Oldukça tecrübeli olduklarından ve çeşit çeşit olayla karşılaştıklarından her türlü önlemi alma konusunda baya iyiler diyebilirim, verdikleri liste öyle detaylı ki igne iplikten, agrı kesici ilaca, yedek damat gömleğinden (terlemeye karşı) nane şekerine (ağız kokusuna karşı) kadar bir sürü sey yazıyor :)

Dügün günü güzergahımız da mekanla gecen haftaki toplantımızda beli oldu;
12:00 - Düğün gecesi kalacagımız yerde kuaför, makyöz ve foto ekibiyle bulusmaca, saç baş yapıp hazırlanmaca
16:00 - 17:00 Otel etrafında foto cekimi
17:00 Dügün mekanına geçiş
Esas foto çekimi düğün mekanında, nikaha kadar...

Hemen hemen her şeyimiz tamam...
Gelinlik & Damatlık alındı, sadece Ali'nin kol düğmesi eksik, onu alıcam; bir de duvagımın ucuna tarak taktırıcam
Nikah şekerleri hazır
Anı defteri aldım, hımm kalem almam lazım..
Masa numaratörlerini yapıyorum, onları bastırmam gerek
Iste ıvız zıvır bir takım seyler var ama esas kısım gecti artık..

Merak ve heyecanla beklemeye geçtik =)





2 yorum:

  1. canım benim! hepsi de ne kadar güzel olmuş Basakçık! bi de bana teşekkür etmişsin kuzum, valla sen pıtır pıtır öyle güzel yapmışsın ki herşeyi teşekküre ne gerek :)) düğün için aşırı derecede heyecanlıyım şuan, şimdiye kadarki en özel düğün hepimiz için.. sen her küçük ayrıntıyı bile öyle özenle öyle bir aşkla yapıyorsun ki! o zaman geri sayım: iki diyorum ve seni kocaman öpüyorum güzel gelin! nedimelerin olarak birbirinden muhteşem fotoğraflar çekmek üzere düğünden önce orada olacağız! :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil