nnnn

5 Temmuz 2012 Perşembe

Geri Sayım Basladı

Bugün 5 Temmuz, tam 1 ayımız kaldı, sanırım geri sayıma başlama vakti artık geldi...

Kısa bir plan yapmak istedim bugün; ne kadar zaman kaldı ve yapılacak neler var, neleri ne zaman kimlerle yapmalı =)

4 haftasonumuz var, hemen hemen hepsinde de yapılacak işler belli gibi...

1. haftasonu - 7/8 Temmuz:
  • Ali Ankara'dan İstanbul'a tasınıyor
  • 2. gelinlik provam var: bu provada gelinlik ortaya cıkmıs olacak ve geri dönüsü yok, begendim begendim, begenmedim vay halime, merak icindeyim =S
2. haftasonu - 14/15 Temmuz:
  • Burası simdilik bos görünüyor ama dolar bir sekilde...
3. haftasonu - 21/22 Temmuz:
  • Gelinliğimi teslim alıyorum
  • IELTS'e giriyorum
  • Bekarlıga veda icin hazırlıklar..
4. haftasonu - 28/29 Temmuz:
  • Kızlarla bekarlığa veda eglencesi
  • Kuaför provası 
  • Muhtemelen minnak evimiz bosalmıs olur bu vakte kadar.. Tasınma, esyaları yerlestirme telasımız olacaktır.
Bu haftalardan birinde dügün mekanıyla son bir koordinasyon toplantısı olacakmıs.. Bu arada oturma planının yapılması, masalara koyulacak numeratörlerin tasarımının yapılması, bastırılması, yedek ayakkabı olarak bir adet uygun babet alınması gibi bir sürü kıvır zıvır işler de var tabiii... 

Vakit yaklastıkca ben de mi heyecanlanmaya basladım ne   ♥   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder