nnnn

24 Temmuz 2012 Salı

Ikeaaa Evimizinn Her Seyiiii !!

Minnak evimiz gercekten minnak, onun icin de minimum esya maksimum kazanc prensibinden yola cıkarak IKEA'nın ufak daireler icin pratik cözümlerine abone olmus durumdayız. Hem mobilyalar cok modern ve sık hem de fiyatları cok uygun..
4 aşamalı bir İkea serüvenimiz oldu, nasıl mı ??
1. Evvela ben internet sitesine girip tüm mobilyaları hatmettim, neredeyse tüm ürünler internet sitesinde mevcut, buradan göz atabilirsiniz..
2. Internet arastırmalarının ardından annemle gittik bir de internette gördüklerimin canlılarını gördük test ettik, onay sürecine soktuk..
3. Bir kez de Alicimle gidip benim elekten gecirip begendigim modellere bir de onunla baktık ve test ettik, son kararımıza vardık, gerci ali genel olarak "sen begendigini al" modunda ama, genel erkek tribi... Yalnız hala koltugumuzun ne renk olacagına karar veremedim :S secenek cok olunca karar vermek daha zor oluyor..
4. Yarın gidip siparisleri verip alımı gerceklestirecegiz..

Genel olarak halı, sehpa, tv sehpası türü şeyler açık renkler olacağı için koltugu bari koyu renk alalım dedik, hem de kir göstermez =P ama öte yandan da açık renkler daha bi hoşuma gidiyor sanki pek bi kararsız kaldım... Şu iki renk arasında kararsızım..












Neler mi begendim ?

Bunlar tabii ki begendiklerimin sadece bir kaç tanesi =)

Yarınki alışverişin ardından evimiz hemen hemen tamam olacak, holleyy =)





2 yorum:

  1. bence koltuk da acik renk olsun uzerine renkli yastiklar alirsiniz :) o kirmizi metal dolabi ben de senelerdir begeniyorum onu da alin :)
    ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık renk aldık evet, yorumunu sonradan gördüm ama ben de aynı şekilde düşündüm :) Kırmızı metali ben de çok beğendim ama Ali pek istemedi, annem de ofis malzemesi gibi dedi, almıycaz sanırım :S artık daha büyük evimiz olduğunda

      Sil