nnnn

13 Mayıs 2012 Pazar

Genç kız rüyası :P

Dün itibarı ile gelinlik siparişimi vermiş bulunmaktayıımm... Diktiriyorum.. Uzun arayışlar ve kıvranışlar sonucunda kararımı verdim, ufak tefek bir takım modifikasyonları olacak tabii.. Gelinlik Christos diye Yunanlı bir tasarımcının eseri.. Christos'un tüm koleksiyonunu buradan görebilirsiniz;  http://www.christosbridal.com/collection genel olarak bana hitap eden, sade ama zarif modellerden oluşan bir koleksiyon, tek kelimeyle bayıldım... İste bu da müstakbel gelinligim;



Gelinlik seçme ve beğenme sürecinde o kadar çok farklı seçenekle karşılaşıyorsunuz ki, hangisini alsam diye tereddüte düşebiliyorsunuz.. Ama yinede aklınızda "acaba şöyle bir model mi olsaydı" diye soru işareti kalmaması adına her çeşit modelden denemekte fayda var bence. Hiç ummadığınız bir model üstünüzde çok çok güzel durabilir, veya çok beğendiğiniz biri çok kötü durabilir.. ki nitekim benim internette görüp beğendiğim bir kaç model denediğim de hiç de öyle hayal ettiğim gibi durmadı.. O yüzden deneyin : ) Ve tabii yine ufak detaylar; belinde çiçek mi olsun taşlı bir kemer mi, sırtı ipli mi olsun kapalı mı vs vs...
Erkeklerin işi ne kadar da kolay halbuki, örneğin ben bu gelinliğe karar verene kadar 3 hafta boyunca girip çıkmadık dükkan denenmedik türde model bırakmadım neredeyse.. Tabii bir de internetten ve dergilerden araştırma kısmı var.. Ama muhtemelen Ali'ye damatlık alırken, dükkana giricez, 2 bilemedin 3 model deniycek ve şunu alalım diyip çıkıcaz : )
Bayan olmak zor iş vallahi..

Gelinlik ararken nereleri mi gezdim; Suadiye'de Vakko'nun gelinlik satışı yaptığı bir binası var.. hem kendi tasarımlarını hem de yurtdışındaki çeşitli tasarımcıların modellerini satıyorlar.. Ben orada pek bana hitap eden bir model bulamadım ama bu tamamen benim fazla sade bir model arıyor olmamdan kaynaklanıyor da olabilir : ) Hem şık hem sade hem de rahat bir şey bulmak biraz zorlayıcı olabiliyor, bazı gelinliklerin içinde hareket etmek gerçekten güç.. Bütün gece cenderede gibi durmaksa korkunç olsa gerek.. Sonuçta bütün gece dans edicez, rahat bir elbise olması çok çok önemli : ) Vakko'ya geri dönersek; dantel, taşlı, saten, tül, balık, kabarık her tür model orada bulunuyor.. Fakat dediğim gibi bana çok hitap etmedi..
Aynı binanın alt katında da Pronovias'ın satışları yapılıyor.. Oraya kadar gitmişken, Pronovias'ta da bir kaç model denedim.. Pronovias İstanbul'da Bağdat Caddesi dışında İstinye Park ve Nişantaşı'nda da şubeleri var..

Bu arada Vakko'nun ara katlarında tasarımcıların biraz daha üst tabakaya hitap eden modellerini de bulabilirsiniz (10.000 - 40.000 TL arası) Fakat bana sorarsanız sadece bir gece ve 4-5 saatligine giyilecek bir elbiseye 40.000lira vermek biraz çılgınca : ) Pronovias'ın  Elie by Elie Saab koleksiyonunu orada bulabilirsiniz.. Ben ilk internetten araştırırken o koleksiyondan 2 tane gelinlik beğenmiştim..

Yine Bagdat Caddesi'nde Beyaz Butik, Privenuptia, Oleg Cassini ve bunlar dışında bir sürü butik gelinlikçi bulunuyor.. Oralara uğramakta fayda var.. Ben 1 tam gün buralarda gezip hiç istediğim gibi bir şey bulamayınca biraz moralim bozuldu tabii.. Ama sonra aynı günün akşamı evlilik dergilerinden birine bakarken Christos'un gelinliklerini gördüm ve bayıldım, sonra da Beymen'de satıldığını görünce hemmen koşa koşa gidip denedim ve bir daha bayıldım : ) Beymen Bridal Nişantaşı'nda.. Biraz reklam yapar gibi olacak ama kesinlikle çok başarılı modeller var, Christos, Amsale, Rosa Clara gibi tasarımcıların modellerini orada bulabilirsiniz..

Benim begendim model dikilmesi çok rahat ve basit bir model oldugu için diktirme riskini göze aldım, iyi bir terzi buldum ve siparişi verdim, ilk prova 2 Haziran'da, çok heyecanlı : )










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder