nnnn

10 Mayıs 2012 Perşembe

her seye her yerde "evet"

odtu, dagcılık, kayak.. bizi ilk bir araya getirenler.. sonra sunshine, ilk "evet"
buyulu fener, balık ekmek ve sakarya, ilk flört :)
bikac ay sonraydı sanırım ilk seni seviyorum..

gec oldu guc olmadı, en saglamından en guzelinden..

gezmeler, gülmeler, icmeler, hiperaktiviteler, can dostlarla muhabbetler, cok azıcık atısmalar, tartısmalar zaman zaman uzulmeler ( o kadar da olur canım :P )

ama en onemlisi cok sevmeler :)

aradan 5 sene gecti, o arada Ali ve Basak oluverdı aliylebasak :)  

Sonunda bi gun ali basaga dedi ki "hadi benimle evlen", her seye bastan baslayalım.. Basak once bi dusunur gibi yaptı, heyecan olsun diye, sonra beklenen cevabı verdi, 5 sene sonra yine dedi ki "evet".. 

Seninle her seye her yerde evet :)

1 yorum:

  1. Bu format bugün degismis, ben takipteyim görüyorsun. bu arada vesile oldun bana :)
    öpüyorum, pek yazamadim. is yerinde moladayim. Sonra detayli gözlemlemelerimi belirtirim :)

    YanıtlaSil